Retur- och återbetalningspolicy

På bidet-toilet.dk garanterar vi kvaliteten på våra produkter och vårt hantverk. Alla fel eller brister från vår sida kommer att resultera i ett gratis utbyte.

Eftersom alla våra produkter tillverkas på beställning accepterar vi i allmänhet inte returer eller byten på grund av användarfel, såsom felaktigt val av storlek, mönster eller färg.

Observera att våra produkter är skräddarsydda och tillverkade på beställning; de finns därför inte alltid i lager. Dessutom kan de annonserade bilderna variera något i färg från det faktiska föremålet eftersom belysning under fotografering eller visning på din skärm kan påverka dem. Vi tillåter därför upp till 20 % skillnad mellan de annonserade bilderna och den faktiska varan du får.

Återbetalningar (om tillämpligt)
Vi strävar efter att leverera de bästa produkterna och ersätta din beställning i följande fall:

  • Objektet är fel.
  • Utskriftskvaliteten är dålig.
  • Det mottagna föremålet skiljer sig från originalprodukten som presenteras på vår webbplats.

Skicka ett e-postmeddelande till oss support@bidet-toilet.dk med en bild på det mottagna föremålet och detaljerade bilder som visar felet. Vi använder denna information för att initiera utbyten och undvika framtida fel. Vår kundtjänst kommer att granska ditt klagomål och om din begäran godkänns får du en gratis ersättning.

För andra frågor, vänligen skicka ett e-postmeddelande till support @ bidet-toilet.dk . Vår kundtjänst kommer att granska din förfrågan och om den godkänns kommer vi att ge dig en returadress.

Kunderna står för kostnaderna för returer och byten. Observera att det kan ta 3 till 5 arbetsdagar från det att vi tar emot din retur innan återbetalningen syns på ditt konto. Otillåtna returer eller returer av föremål som har tvättats, använts eller skadats är inte berättigade till återbetalning eller utbyte och dessa föremål kommer inte att returneras.

Försenade eller saknade återbetalningar (om tillämpligt)
Om du inte har fått din återbetalning ännu, kontrollera ditt bankkonto igen först. Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag eftersom det kan ta lite tid innan återbetalningen visas. Kontakta sedan din bank. Det tar ofta en handläggningstid innan en återbetalning blir synlig. Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på support @ bidet-toilet.dk .

Reavaror (om tillämpligt)
Endast ordinarie prisartiklar kan återbetalas; Tyvärr kan reavaror inte återbetalas.

Återbetalningar och byten (om tillämpligt)
Vi strävar efter att leverera de bästa produkterna och erbjuder möjlighet till byte eller återbetalning inom 14 dagar efter att vi mottagit varan.

Vilka bevis måste jag lämna in för att få ett utbyte?
Det är viktigt att skicka in alla nödvändiga bevis för att klargöra eventuella frakt- eller produktfel. Observera att alla nödvändiga bilder måste skickas in. Annars kan vi inte erbjuda byte.

Fel produkt levererad:
Skicka följande bilder som bevis:

  • Bild på fellevererade varor
  • Bild på fraktetiketten

Storleksproblem:
Skicka följande bilder som bevis:

  • Bild på fraktetiketten
  • Foto som mäter storleken på produkten med en linjal
  • Storleken på etiketten på produkten
  • Bild på den mottagna produkten

Skadat gods:
Skicka oss följande fotografiska bevis:

  • Bild på det skadade föremålet
  • Bild på fraktetiketten

Avbokningar
Om du ändrar dig angående ett köp, vänligen skicka ett e-postmeddelande till support @ bidet-toilet.dk med ditt ordernummer och önskade ändringar. Vi bekräftar då annulleringen eller ändringen av beställningen.

Din beställning kan endast annulleras eller ändras inom 2 timmar efter köpet. Beställningen kommer då att behandlas och kan inte längre annulleras. Observera att avbokningar kommer att medföra en behandlings- och transaktionsavgift (20 % av den totala beställningen).

Obs: Genom att köpa våra produkter accepterar du alla ovanstående villkor.